maskinentreprenoren logo

Internationellt men helsvenskt

Volvo vinner priser för sina...

placeholder
Linn Posse

Lästid:  0 min

article

Volvo vinner priser för sina reklamfilmer. Ofta. Den senaste i raden som dök upp före julen 2018 har fått stor uppmärksamhet i hela världen. Reklambranschen räknar med att det blir ett internationellt pris även denna gång.Känslan när hårdingen Dolph Lundgren glider in som en hårt drillande militär i filmen där han ska ställa Volvo CE:s maskiner på prov genom tuffa utmaningar, är klart amerikanskt. Känslan är Hollywood i slutet av 80-talet.Men allt är egentligen helsvenskt. Inte bara maskinerna. Dolph själv kan nog också räknas in. Och reklambyrån bakom satsningen är Forsman & Bodenfors.

Text:

Andra läser

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så håller vi dig uppdaterad om det senaste inom...

Tillgång till unika erbjudanden

Tillgång till exklusivt innehåll

Påminnelser om viktig information

Maskinentreprenoren logo
me logga

Maskinentreprenören utkommer med 10 nummer per år och utges av bransch- och arbetsgivarorganisationen för Maskinentreprenörerna.

INNEHÅLL
TIDNINGEN
FAKTURA

Hemsidan använder cookies. Läs mer